Vragen & contact

Misschien is je vraag al eens gesteld. Vul een zoekwoord in of kies een categorie.

Verlengen

Ben je tevreden over je huidige provider? Dan is een contractverlenging een goede optie. Het maakt hierbij niet uit of jouw huidige abonnement via ons is aangevraagd of niet. Bij een contractverlenging betaal je geen aansluitkosten en je behoudt automatisch je huidige mobiele nummer. Bij de meeste providers* kun je vier maanden voor de einddatum van je huidige abonnement kan je een verlenging aanvragen. Benieuwd wanneer je kunt verlengen? Gebruik dan de verlengingschecker!

* Is jouw huidige provider Simyo of Budget Mobiel? Dan kun je via Mobiel.nl geen verlenging bestellen. Vanaf deze provider kun je wel een overstap aanvragen naar een andere provider.


Wanneer gaat mijn verlenging in?

Als jouw contractverlenging is goedgekeurd, gaan de nieuwe voorwaarden aan het einde van het huidige contract in. Wij raden je aan voor de precieze ingangsdatum van de nieuwe abonnementsvorm in te loggen op jouw persoonlijke provider pagina. Als je een bestelling plaatst met een nieuwe telefoon, verzenden wij deze direct na goedkeuring van de verlenging door je provider. Je ontvangt het toestel dus eerder dan dat het nieuwe abonnement ingaat.

Kan mijn kind ook verlengen?  

Als het huidige contract op naam van een ouder/verzorger is aangevraagd omdat de gebruiker tijdens het aansluiten nog geen 18 jaar was, dan is het helaas niet mogelijk om direct bij een contractverlenging van het abonnement de contractgegevens over te zetten op naam van de inmiddels 18-jarige gebruiker. Bij een contractverlenging blijven de gegevens ongewijzigd. Als je toch de gegevens van de contractant wilt wijzigen naar die van een zoon of dochter, dan kan dit alleen door middel van een contractovername via de provider. Wanneer je overstapt met nummerbehoud naar een andere provider dan je huidige provider hoef je van te voren geen contractovername aan te vragen wanneer je dit op een andere naam wil. Bij de nieuwe provider vraag je het aan onder de gegevens van de nieuwe contractant.

Wat gebeurt er als ik niet verleng?

Als je je huidige abonnement niet verlengt en je contract wel afloopt, loopt je abonnement gewoon door. Vanaf dit moment is je abonnement maandelijks opzegbaar. Houd er wel rekening mee dat er mogelijk kortingen op je abonnement verlopen aan het einde van de looptijd van het contract. 

Kan ik ook overstappen naar een andere provider?

Ben je niet tevreden over je huidige provider? Dan is overstappen naar een andere provider een goede optie, kijk hier voor meer informatie over het overstappen naar een andere provider. 


Klantenservice

Gesloten, opent vandaag om 10:00
WhatsApp 06 - 24 96 66 02
Gemiddelde reactietijd: binnen 2 uur
Mail info@mobiel.nl
Gemiddelde reactietijd: binnen 24 uur

Servicepunt

Servicepunt Leidschendam
Nieuwstraat 22, 2266AD Leidschendam
Openingstijden
maandag
10:00 - 18:00
dinsdag
10:00 - 17:00
woensdag
Gesloten
donderdag
Gesloten
vrijdag
10:00 - 18:00
zaterdag
09:00 - 17:00
zondag
Gesloten

Extra's

Nog geen antwoord gevonden bij de meest gestelde vragen en liever bellen? Dat kan natuurlijk. Op 070 - 301 0 301 staat het Mobiel.nl-team voor je klaar
Heb je een klacht? Kijk dan hier wat je kunt doen
KvK-nummer: 27289206, Btw-nummer: NL815982434B01
Aangepaste openingstijden
Eerste kerstdag (25 December 2024)
Geopend van 10:00 tot 18:00 uur, alleen via e-mail en WhatsApp.
Tweede kerstdag (26 December 2024)
Geopend van 10:00 tot 18:00 uur.
Oudjaarsavond (31 December 2024)
Geopend van 09:00 tot 17:00 uur.
Nieuwjaarsdag (01 January 2025)
Geopend van 10:00 tot 18:00 uur, alleen via e-mail en WhatsApp.