Vragen & contact
Misschien is je vraag al eens gesteld. Vul een zoekwoord in of kies een categorie.

Blokkeren van de simkaart

In het geval van diefstal of verlies van je mobiele telefoon adviseren wij je om direct de simkaart te laten blokkeren, zodat deze niet door anderen kan worden gebruikt. Je abonnement loopt maandelijks door als je de simkaart hebt geblokkeerd en wordt dus niet opgezegd. Mobiel.nl kan helaas je simkaart niet blokkeren,  je kan hiervoor contact op nemen met je provider.  

ProviderBenodigde informatie
OdidoKlik hier
VodafoneKlik hier
KPNKlik hier
hollandsnieuweKlik hier
BenKlik hier
YoufoneKlik hier
SimyoKlik hier
Budget MobielKlik hier
LebaraKlik hier
SimpelKlik hier
50+ MobielKlik hier

Klantenservice

Heb je hulp nodig of een vraag over je bestelling? Vul het contactformulier in zodat we je zo goed mogelijk kunnen helpen.

Waarmee kunnen we je helpen?


WhatsApp
Geopend tot 22:00

WhatsApp 06 - 24 96 66 02
Heb je een korte vraag? App ons!

Mail

Mail info@mobiel.nl
Voor uitgebreide vragen

Servicepunt

Servicepunt Leidschendam
Nieuwstraat 22, 2266AD Leidschendam
Woensdag 10 sep
09:00 - 17:30
Donderdag 11 sep
09:00 - 17:30
Vrijdag 12 sep
09:00 - 17:30
Zaterdag 13 sep
09:00 - 17:00
Zondag 14 sep
Gesloten
Maandag 15 sep
09:00 - 17:30
Dinsdag 16 sep
09:00 - 17:30

Extra's

Heb je een klacht? Kijk dan hier wat je kunt doen
Nog geen antwoord gevonden bij de meest gestelde vragen en liever bellen? Dat kan natuurlijk. Op 070 - 301 0 301 staat het Mobiel.nl-team voor je klaar
Bekijk onze aangepaste openingstijden
KvK-nummer: 27289206
Btw-nummer: NL815982434B01
Aangepaste openingstijden
Eerste kerstdag (25 December 2025)
Geopend van 10:00 tot 18:00 uur, alleen via e-mail en WhatsApp.
Tweede kerstdag (26 December 2025)
Geopend van 10:00 tot 18:00 uur.
Oudjaarsavond (31 December 2025)
Geopend van 09:00 tot 17:00 uur.