Stap 1: Kies een categorie
Stap 2: Kies je vraag
Klachten & suggesties
Klanttevredenheid vinden wij erg belangrijk. Heb je een opmerking of klacht? Dan horen wij dat natuurlijk graag, zodat wij hiervan kunnen leren en onze dienstverlening kunnen verbeteren. Heb je een klacht of melding over onze dienstverlening, producten of een RMA-afhandeling? Dan kun je contact opnemen met onze aftersalesafdeling via aftersales@mobiel.nl. Deze afdeling zal jouw melding zorgvuldig in behandeling nemen.
Gaat je klacht specifiek over de klantenservice? Ook dan kun je dit melden bij de aftersalesafdeling. De klacht wordt vervolgens intern doorgezet naar de klantenserviceafdeling voor verdere behandeling.
Contact met de directie
Mocht je je klacht willen voorleggen aan de directie , dan kun je je klacht schriftelijk richten aan de directie. Dit kan op het volgende adres:
Websend B.V.
T.a.v. de directie
Nieuwstraat 22
2266 AD Leidschendam
Daarnaast kun je jouw klacht of geschil voorleggen aan ee geschillencommisie, bijvoorbeeld via www.sgc.nl. Of via het Europees ODR Platform.
Klantenservice
Waarmee kunnen we je helpen?
WhatsAppGeopend tot 22:00
Servicepunt
Extra's
Btw-nummer: NL815982434B01
- Klantenservice
- Leidschendam
