Vragen & contact

Misschien is je vraag al eens gesteld. Vul een zoekwoord in of kies een categorie.

Contractovername

Het overzetten van je abonnement op een andere naam is mogelijk door middel van een contractovername bij de provider. Voor meer informatie over een contractovername kan je bij de klantenservice van jouw provider terecht. Bekijk de contactgegevens van alle providers

Wanneer je overstapt met nummerbehoud naar een andere provider dan je huidige provider hoef je van te voren geen contractovername aan te vragen wanneer je dit op een andere naam wil. Bij de nieuwe provider vraag je het aan onder de gegevens van de nieuwe contractant.

Klantenservice

Gesloten, opent vandaag om 10:00
WhatsApp 06 - 24 96 66 02
Gemiddelde reactietijd: binnen 2 uur
Mail info@mobiel.nl
Gemiddelde reactietijd: binnen 24 uur

Servicepunt

Servicepunt Leidschendam
Nieuwstraat 22, 2266AD Leidschendam
Openingstijden
maandag
10:00 - 18:00
dinsdag
10:00 - 17:00
woensdag
Gesloten
donderdag
Gesloten
vrijdag
10:00 - 18:00
zaterdag
09:00 - 17:00
zondag
Gesloten

Extra's

Nog geen antwoord gevonden bij de meest gestelde vragen en liever bellen? Dat kan natuurlijk. Op 070 - 301 0 301 staat het Mobiel.nl-team voor je klaar
Heb je een klacht? Kijk dan hier wat je kunt doen
KvK-nummer: 27289206, Btw-nummer: NL815982434B01
Aangepaste openingstijden
Eerste kerstdag (25 December 2024)
Geopend van 10:00 tot 18:00 uur, alleen via e-mail en WhatsApp.
Tweede kerstdag (26 December 2024)
Geopend van 10:00 tot 18:00 uur.
Oudjaarsavond (31 December 2024)
Geopend van 09:00 tot 17:00 uur.
Nieuwjaarsdag (01 January 2025)
Geopend van 10:00 tot 18:00 uur, alleen via e-mail en WhatsApp.