Vragen & contact
Misschien is je vraag al eens gesteld. Vul een zoekwoord in of kies een categorie.

Een abonnement aanvragen met een buitenlands rekeningnummer

Het kan voorkomen dat je, ook met een Nederlands legitimatiebewijs, misschien een buitenlands IBAN-nummer hebt. Ook dan is het mogelijk om een abonnement af te sluiten. Op dit moment ondersteunt ons bestelformulier het bestellen en aanvragen van een abonnement met een niet-Nederlands rekeningnummer helaas (nog) niet. Wil je een abonnement bestellen met een buitenlandse rekening? Dan vragen wij je graag om jouw bestelling telefonisch te plaatsen samen met een van onze klantenservice collega's. Zij kunnen je informeren over de mogelijkheden en helpen bij het afsluiten van een abonnement met een buitenlands rekeningnummer. 

Heb je een buitenlands legitimatiebewijs en wil je een abonnement afsluiten? Kijk dan hier.

Klantenservice

Heb je hulp nodig of een vraag over je bestelling? Vul het contactformulier in zodat we je zo goed mogelijk kunnen helpen.

Waarmee kunnen we je helpen?


WhatsApp
Gesloten, opent vandaag om 09:00

WhatsApp 06 - 24 96 66 02
Heb je een korte vraag? App ons!

Mail

Mail info@mobiel.nl
Voor uitgebreide vragen

Servicepunt

Servicepunt Leidschendam
Nieuwstraat 22, 2266AD Leidschendam
Woensdag 10 sep
09:00 - 17:30
Donderdag 11 sep
09:00 - 17:30
Vrijdag 12 sep
09:00 - 17:30
Zaterdag 13 sep
09:00 - 17:00
Zondag 14 sep
Gesloten
Maandag 15 sep
09:00 - 17:30
Dinsdag 16 sep
09:00 - 17:30

Extra's

Heb je een klacht? Kijk dan hier wat je kunt doen
Nog geen antwoord gevonden bij de meest gestelde vragen en liever bellen? Dat kan natuurlijk. Op 070 - 301 0 301 staat het Mobiel.nl-team voor je klaar
Bekijk onze aangepaste openingstijden
KvK-nummer: 27289206
Btw-nummer: NL815982434B01
Aangepaste openingstijden
Eerste kerstdag (25 December 2025)
Geopend van 10:00 tot 18:00 uur, alleen via e-mail en WhatsApp.
Tweede kerstdag (26 December 2025)
Geopend van 10:00 tot 18:00 uur.
Oudjaarsavond (31 December 2025)
Geopend van 09:00 tot 17:00 uur.