Vragen & contact
Misschien is je vraag al eens gesteld. Vul een zoekwoord in of kies een categorie.

Ruilen (Toestel i.c.m abonnement)

We snappen dat je soms een product wilt ruilen. Bekijk hieronder in de beslisboom wat er kan, of meld je retour direct hier.

BESLISBOOM: OMRUILEN TOESTEL MET ABONNEMENT STAP 1: HOOFDVRAAG Vraag: "Toch liever een ander model of andere kleur?" Als antwoord = NEE: Resultaat: "Mooi! Jij tevreden, wij tevreden. :)" EINDE Als antwoord = JA: Ga naar STAP 2 STAP 2: ABONNEMENT CHECK Vraag: "Heb je het toestel aangekaft i.c.m. een abonnement?" Als antwoord = NEE: Resultaat: "Zie 'Ruilen (Los toestel)'" EINDE Als antwoord = JA: Ga naar STAP 3 STAP 3: TIJDSPERIODE CHECK 1 Vraag: "Heb je het toestel korter dan 31 dagen in huis?" Als antwoord = NEE: Resultaat: "Helaas kunnen wij je toestel niet meer omruilen." EINDE Als antwoord = JA: Ga naar STAP 4 STAP 4: TIJDSPERIODE CHECK 2 Vraag: "Heb je het toestel langer dan 13 dagen in huis?" Als antwoord = NEE: Ga naar STAP 5 Als antwoord = JA: Resultaat: "Het wijzigen van je toestel heeft mogelijk invloed op je abonnement. Neem contact op met de klantenservice om de mogelijkheden te bespreken." STAP 5: TOESTEL STAAT CHECK Vraag: "Is het toestel compleet en onbeschadigd?" Als antwoord = NEE: Resultaat: "Je voldoet helaas niet aan de omruilvoorwaarden. Jij bepaalt zelf of je toch je huidige bestelling houdt of dat je deze alsnog omruilt voor het gewenste toestel. Wij verrekenen dan de waardevermindering van je huidige toestel via een eenmalige betaling. De opbouw van de waardevermindering vind je hieronder." EINDE Als antwoord = JA: Resultaat: "Je ontvangt het nieuwe model of de gewenste kleur (na verrekening van het eventuele prijsverschil)." EINDE

Wil je een product retourneren?

Dat kan eenvoudig via de Retour en Reparatie pagina  in je Mijn omgeving. Selecteer je bestelling, kies het betreffende product en volg de stappen om je aanvraag in te dienen.

Let op: stuur je pakket pas op nadat je de instructies via deze pagina hebt gevolgd. Zo zorgen we voor een snelle en correcte afhandeling.

Retourmogelijkheden

Je kunt je retour op twee manier aan ons teruggeven:

  • Afleveren op het servicepunt van Mobiel.nl
  • Via een DHL Servicepunt, met keuze uit:
    • DHL QR-code (geen printer nodig)
    • DHL retourlabel (zelf uitprinten)


Vraag bij DHL om een fysiek verzendbewijs en controleer of het adres Nieuwstraat 22, Leidschendam correct is vermeld. Bewaar dit bewijs goed, want zonder dit bewijs kunnen we een retourzending niet traceren of verwerken.

Retourneren via een andere vervoerder is mogelijk, maar de kosten zijn dan voor eigen rekening.
Lees ook onze Retourvoorwaarden voor gedetailleerde informatie.

Opbouw waardevermindering

ConstateringOmschrijvingWaardevermindering
Lichte krassenDe doos en accessoires zijn compleet, maar het toestel heeft een paar lichte krassen.10% van de toestelwaarde
Toestel beschadigdDe doos en accessoires zijn compleet. Het toestel heeft een duidelijke beschadiging zoals een diepe kras of meerdere lichte krassen.Tot 30% (afhankelijk van de schade)
Toestel incompleetHet toestel en de doos zijn onbeschadigd maar er missen accessoires (headset, lader, boekjes).10% van de toestelwaarde
Toesteldoos is niet in nieuwstaatHet toestel en de accessoires zijn compleet en onbeschadigd maar de toesteldoos is beschadigd. De IMEI-sticker zit wel op de doos.10% van de toestelwaarde, max. €60,-
De toesteldoos of IMEI-sticker ontbreektHelaas is het niet mogelijk om te ruilen wanneer de originele toesteldoos of de IMEI-sticker ontbreekt.-
Ernstige schadeHelaas is het niet mogelijk om te ruilen wanneer het toestel ernstige schade heeft, zoals een breuk of barst.-

De bovenstaande percentages zijn ter indicatie van de te verwachten waardevermindering bij bepaalde schade. Let op dat het geretourneerde toestel terug wordt gezet naar de fabrieksinstellingen en controleer dat er geen accounts zijn gekoppeld.


Klantenservice

Heb je hulp nodig of een vraag over je bestelling? Vul het contactformulier in zodat we je zo goed mogelijk kunnen helpen.

Waarmee kunnen we je helpen?


WhatsApp
Geopend tot 22:00

WhatsApp 06 - 24 96 66 02
Heb je een korte vraag? App ons!

Mail

Mail info@mobiel.nl
Voor uitgebreide vragen

Servicepunt

Servicepunt Leidschendam
Nieuwstraat 22, 2266AD Leidschendam
Woensdag 10 sep
09:00 - 17:30
Donderdag 11 sep
09:00 - 17:30
Vrijdag 12 sep
09:00 - 17:30
Zaterdag 13 sep
09:00 - 17:00
Zondag 14 sep
Gesloten
Maandag 15 sep
09:00 - 17:30
Dinsdag 16 sep
09:00 - 17:30

Extra's

Heb je een klacht? Kijk dan hier wat je kunt doen
Nog geen antwoord gevonden bij de meest gestelde vragen en liever bellen? Dat kan natuurlijk. Op 070 - 301 0 301 staat het Mobiel.nl-team voor je klaar
Bekijk onze aangepaste openingstijden
KvK-nummer: 27289206
Btw-nummer: NL815982434B01
Aangepaste openingstijden
Eerste kerstdag (25 December 2025)
Geopend van 10:00 tot 18:00 uur, alleen via e-mail en WhatsApp.
Tweede kerstdag (26 December 2025)
Geopend van 10:00 tot 18:00 uur.
Oudjaarsavond (31 December 2025)
Geopend van 09:00 tot 17:00 uur.