Stap 1: Kies een categorie
Stap 3: Lees meer over...
Annuleren telefoon met abonnement
Controleer eerst de orderstatus en kijk onder 'Veelgestelde Vragen' om te zien of zelf annuleren nog mogelijk is.
Is dit niet meer mogelijk?
Volg dan onderstaande stappen:
- Je hebt 14 dagen bedenktijd na ontvangst van het toestel.
- Na annulering moet je de telefoon binnen 14 dagen terugsturen.
- Het toestel moet compleet en onbeschadigd in de originele verpakking worden geretourneerd.
- Heb je het toestel gebruikt? Bij schade of onvolledigheid kan een waardevermindering worden berekend.
- Zorg ervoor dat er geen actieve accounts (zoals iCloud of Google-account) meer op het toestel staan.
- Plak de toesteldoos niet dicht om beschadiging en waardevermindering te voorkomen.
- IMEI-sticker moet aanwezig zijn, anders is annulering niet mogelijk.
Bekijk hier hoe je je iPhone reset.
Wil je een product retourneren?
Dat kan eenvoudig via de Retour en Reparatie pagina in je Mijn omgeving. Selecteer je bestelling, kies het betreffende product en volg de stappen om je aanvraag in te dienen.
Let op: stuur je pakket pas op nadat je de instructies via deze pagina hebt gevolgd. Zo zorgen we voor een snelle en correcte afhandeling.
Retourmogelijkheden
Je kunt je retour op twee manier aan ons teruggeven:
- Afleveren op het servicepunt van Mobiel.nl
- Via een DHL Servicepunt, met keuze uit:
- DHL QR-code (geen printer nodig)
- DHL retourlabel (zelf uitprinten)
Vraag bij DHL om een fysiek verzendbewijs en controleer of het adres Nieuwstraat 22, Leidschendam correct is vermeld. Bewaar dit bewijs goed, want zonder dit bewijs kunnen we een retourzending niet traceren of verwerken.
Retourneren via een andere vervoerder is mogelijk, maar de kosten zijn dan voor eigen rekening.
Lees ook onze Retourvoorwaarden voor gedetailleerde informatie.
Klantenservice
Waarmee kunnen we je helpen?
Servicepunt
Extra's
Btw-nummer: NL815982434B01