Vragen & contact

Misschien is je vraag al eens gesteld. Vul een zoekwoord in of kies een categorie.

Ruilen (Los toestel)


Opbouw waardevermindering

ConstateringOmschrijvingWaardevermindering 
Lichte krassenDe doos en accessoires zijn compleet maar het toestel heeft een paar lichte krassen.10% van de toestelwaarde
Toestel beschadigdDe doos en accessoires zijn compleet. Het toestel heeft een duidelijke beschadiging zoals een diepe kras of meerdere lichte krassen. Tot 30% (afhankelijk van de schade)
Toestel incompleetHet toestel en de doos zijn onbeschadigd maar er missen accessoires (headset, lader, boekjes).10% van de toestelwaarde
Toesteldoos niet in nieuwstraatHet toestel en de accessoires zijn compleet en onbeschadigd maar de toesteldoos is beschadigd. De IMEI-sticker zit wel op de doos. 10% van de toestelwaarde, max €60,-
De toesteldoos of IMEI-sticker ontbreektHelaas is het niet mogelijk om te ruilen wanneer de originele toesteldoos of de IMEI-sticker ontbreekt.-
Ernstige schadeHelaas is het niet mogelijk om te ruilen wanneer het toestel ernstige schade heeft zoals een breuk of barst. -

De bovenstaande percentages zijn ter indicatie van de te verwachten waardevermindering bij bepaalde schade. Let op dat het geretourneerde toestel terug wordt gezet naar de fabrieksinstellingen en controleer dat er geen accounts zijn gekoppeld.


Pakket retourneren

Voeg een schriftelijk bericht toe met daarin het ordernummer en je voorgestelde omruiling. Een melding via e-mail (info@mobiel.nl) of telefoon (070-3010301) is uiteraard ook mogelijk, vermeld hierbij de productna(a)m(en) van het gewenste toestel, bestel- en ontvangstdatum van je oorspronkelijke bestelling, je naam en adres.

Je kunt het pakket kosteloos bij een PostNL-pakketpunt retourneren aan het volgende adres:

Websend BV
Antwoordnummer 10024
2260 VB Leidschendam

Let op! Vraag bij het PostNL-pakketpunt om een fysiek verzendbewijs en controleer of daar het het adres Nieuwstraat 22 in Leidschendam op staat vermeld. Bewaar het fysieke verzendbewijs goed. Wij adviseren om te zorgen voor een onherkenbare, neutrale, verpakking, bijvoorbeeld een bruine doos en voeg daarbij een begeleidend schrijven toe met jouw naam en ordernummer. Retourneren aan het antwoordnummer is kosteloos via een PostNL-locatie. Het is ook mogelijk om het pakket te verzenden via een andere vervoerder, maar dan zijn de kosten hiervan voor eigen rekening. We adviseren om het toesteldoosje niet dicht te plakken om eventuele waardevermindering te voorkomen. Als wij het retour gezonden toestel niet kunnen koppelen aan een bestelling bewaren wij deze maximaal drie maanden. Als je toestel binnen drie maanden niet gekoppeld wordt en je hebt geen contact opgenomen met onze klantenservice, zullen we het product milieuvriendelijk vernietigen. 

Klantenservice

Gesloten, opent morgen om 10:00
WhatsApp 06 - 24 96 66 02
Gemiddelde reactietijd: binnen 2 uur
Mail info@mobiel.nl
Gemiddelde reactietijd: binnen 24 uur

Servicepunt

Servicepunt Leidschendam
Nieuwstraat 22, 2266AD Leidschendam
Openingstijden
maandag
10:00 - 18:00
dinsdag
10:00 - 17:00
woensdag
Gesloten
donderdag
Gesloten
vrijdag
10:00 - 18:00
zaterdag
09:00 - 17:00
zondag
Gesloten

Extra's

Nog geen antwoord gevonden bij de meest gestelde vragen en liever bellen? Dat kan natuurlijk. Op 070 - 301 0 301 staat het Mobiel.nl-team voor je klaar
Heb je een klacht? Kijk dan hier wat je kunt doen
KvK-nummer: 27289206, Btw-nummer: NL815982434B01
Aangepaste openingstijden
Eerste kerstdag (25 December 2024)
Geopend van 10:00 tot 18:00 uur, alleen via e-mail en WhatsApp.
Tweede kerstdag (26 December 2024)
Geopend van 10:00 tot 18:00 uur.
Oudjaarsavond (31 December 2024)
Geopend van 09:00 tot 17:00 uur.
Nieuwjaarsdag (01 January 2025)
Geopend van 10:00 tot 18:00 uur, alleen via e-mail en WhatsApp.