Stap 1: Kies een categorie
Stap 2: Kies je vraag
Zakelijk bestellen bij Mobiel.nl
Ook voor zakelijke bestellingen kun je bij Mobiel.nl terecht. Of dit nu is voor een bulk-aankoop van accessoires en/of telefoons, of het bestellen van een of meerdere zakelijke abonnementen; Mobiel.nl kijkt graag voor je naar de mogelijkheden.
Zakelijke bestellingen
Wanneer je zakelijk een of meerdere artikelen los wilt bestellen, kun je dit eenvoudig zelf doen op onze zakelijk-pagina. Hier kun je gemakkelijk zelf ons aanbod vergelijken én direct bestellen. Ontvang je liever een offerte op maat? Dat kan natuurlijk ook. Stuur hiervoor een e-mail naar zakelijk@mobiel.nl met jouw voorkeuren en wij gaan voor je aan de slag. Op iedere factuur van Mobiel.nl wordt de BTW apart vermeld. De BTW specificatie vind je altijd onderaan de factuur.
Zakelijke abonnementen aanvragen
Ook kun je via Mobiel.nl zakelijke abonnementen bestellen. Dit kan bij een aantal providers en is zowel met toestel als sim only mogelijk. Benieuwd naar de prijzen van onze zakelijke abonnementen? Check dan onze website voor het huidige aanbod en onze actuele aanbiedingen. Wil je liever persoonlijk advies? We helpen je graag. Stuur een zo uitgebreid mogelijke specificatie van jouw wensen naar zakelijk@mobiel.nl en onze collega's kijken wat voor jou de slimste keuze is.
Bij welke providers kan ik zakelijk bestellen?
Voor zakelijke abonnementen werkt Mobiel.nl momenteel samen met 4 providers, namelijk Odido, Vodafone, KPN en hollandsnieuwe.
Bestelling op een zakelijke rekening
Wanneer je bij ons een bestelling plaatst, moet de tenaamstelling van de bankrekening overeenkomen met de tenaamstelling van de bestelling. Gebruik je een zakelijke rekening? Dan is het belangrijk dat je bestelling ook als zakelijke bestelling wordt geplaatst. Plaats je een particuliere bestelling en vul je daarbij de gegevens van een zakelijke rekening in, dan komen de tenaamstelling van de rekening en de bestelling niet overeen. In dat geval kunnen wij de bestelling niet verwerken.
Wil je dus met een zakelijke rekening betalen, zorg er dan voor dat je bestelling als zakelijke bestelling wordt ingevoerd.
Belangrijk om te weten
Wil je zakelijk verlengen, maar is je huidige contract is particulier? Dan dien je eerst contact op te nemen met de provider voor een contractovername.
Is je huidige contract zakelijk, maar wil je particulier verlengen? Ook dan dien je eerst contact op te nemen met de provider voor een contractovername.
Is je huidige contract particulier en wil je zakelijk overstappen naar een andere provider? Dan is een contractovername niet nodig.
Klantenservice
Waarmee kunnen we je helpen?
WhatsAppGesloten, opent vandaag om 09:00
Servicepunt
Extra's
Btw-nummer: NL815982434B01
- Klantenservice
- Leidschendam