Vragen & contact
Misschien is je vraag al eens gesteld. Vul een zoekwoord in of kies een categorie.

Zakelijk bestellen bij Mobiel.nl

Ook voor zakelijke bestellingen kun je bij Mobiel.nl terecht. Of dit nu is voor een bulk-aankoop van accessoires en/of telefoons, of het bestellen van een of meerdere zakelijke abonnementen; Mobiel.nl kijkt graag voor je naar de mogelijkheden.

Zakelijke bestellingen

Wanneer je zakelijk een of meerdere artikelen los wilt bestellen, kun je dit eenvoudig zelf doen op onze zakelijk-pagina. Hier kun je gemakkelijk zelf ons aanbod vergelijken én direct bestellen. Ontvang je liever een offerte op maat? Dat kan natuurlijk ook. Stuur hiervoor een e-mail naar zakelijk@mobiel.nl met jouw voorkeuren en wij gaan voor je aan de slag. Op iedere factuur van Mobiel.nl wordt de BTW apart vermeld. De BTW specificatie vind je altijd onderaan de factuur.

Zakelijke abonnementen aanvragen

Ook kun je via Mobiel.nl zakelijke abonnementen bestellen. Dit kan bij een aantal providers en is zowel met toestel als sim only mogelijk. Benieuwd naar de prijzen van onze zakelijke abonnementen? Check dan onze website voor het huidige aanbod en onze actuele aanbiedingen. Wil je liever persoonlijk advies? We helpen je graag. Stuur een zo uitgebreid mogelijke specificatie van jouw wensen naar zakelijk@mobiel.nl en onze collega's kijken wat voor jou de slimste keuze is.

Bij welke providers kan ik zakelijk bestellen?

Voor zakelijke abonnementen werkt Mobiel.nl momenteel samen met 4 providers, namelijk Odido, Vodafone, KPN en hollandsnieuwe. 

Bestelling op een zakelijke rekening

Wanneer je bij ons een bestelling plaatst, moet de tenaamstelling van de bankrekening overeenkomen met de tenaamstelling van de bestelling. Gebruik je een zakelijke rekening? Dan is het belangrijk dat je bestelling ook als zakelijke bestelling wordt geplaatst. Plaats je een particuliere bestelling en vul je daarbij de gegevens van een zakelijke rekening in, dan komen de tenaamstelling van de rekening en de bestelling niet overeen. In dat geval kunnen wij de bestelling niet verwerken.

Wil je dus met een zakelijke rekening betalen, zorg er dan voor dat je bestelling als zakelijke bestelling wordt ingevoerd.

Belangrijk om te weten

Wil je zakelijk verlengen, maar is je huidige contract is particulier? Dan dien je eerst contact op te nemen met de provider voor een contractovername

Is je huidige contract zakelijk, maar wil je particulier verlengen? Ook dan dien je eerst contact op te nemen met de provider voor een contractovername.

Is je huidige contract particulier en wil je zakelijk overstappen naar een andere provider? Dan is een contractovername niet nodig.


Klantenservice

Heb je hulp nodig of een vraag over je bestelling? Vul het contactformulier in zodat we je zo goed mogelijk kunnen helpen.

Waarmee kunnen we je helpen?


WhatsApp
Gesloten, opent vandaag om 09:00

WhatsApp 06 - 24 96 66 02
Heb je een korte vraag? App ons!

Mail

Mail info@mobiel.nl
Voor uitgebreide vragen

Servicepunt

Servicepunt Leidschendam
Nieuwstraat 22, 2266AD Leidschendam
Woensdag 10 sep
09:00 - 17:30
Donderdag 11 sep
09:00 - 17:30
Vrijdag 12 sep
09:00 - 17:30
Zaterdag 13 sep
09:00 - 17:00
Zondag 14 sep
Gesloten
Maandag 15 sep
09:00 - 17:30
Dinsdag 16 sep
09:00 - 17:30

Extra's

Heb je een klacht? Kijk dan hier wat je kunt doen
Nog geen antwoord gevonden bij de meest gestelde vragen en liever bellen? Dat kan natuurlijk. Op 070 - 301 0 301 staat het Mobiel.nl-team voor je klaar
Bekijk onze aangepaste openingstijden
KvK-nummer: 27289206
Btw-nummer: NL815982434B01
Aangepaste openingstijden
Eerste kerstdag (25 December 2025)
Geopend van 10:00 tot 18:00 uur, alleen via e-mail en WhatsApp.
Tweede kerstdag (26 December 2025)
Geopend van 10:00 tot 18:00 uur.
Oudjaarsavond (31 December 2025)
Geopend van 09:00 tot 17:00 uur.