Vragen & contact

Misschien is je vraag al eens gesteld. Vul een zoekwoord in of kies een categorie.

Bestelling annuleren

Nadat je een bestelling voor Internet & TV hebt geplaatst zul je vanuit de provider alle hardware ontvangen. Je hebt vanaf het moment van activatie van jouw aansluiting 14 dagen de tijd om je bestelling te annuleren. 

Bij het annuleren van een abonnement, worden de eventueel gemaakte kosten voor afgenomen diensten (zoals verbruikskosten, de kosten voor aansluiting en een deel van de abonnementskosten) in rekening gebracht. 


Wil je de bestelling annuleren? Neem dan direct contact op met je gekozen provider. Bekijk de contactgegevens per provider.

Klantenservice

Gesloten, opent vandaag om 10:00
WhatsApp 06 - 24 96 66 02
Gemiddelde reactietijd: binnen 2 uur
Mail info@mobiel.nl
Gemiddelde reactietijd: binnen 24 uur

Servicepunt

Servicepunt Leidschendam
Nieuwstraat 22, 2266AD Leidschendam
Openingstijden
maandag
10:00 - 18:00
dinsdag
10:00 - 17:00
woensdag
Gesloten
donderdag
Gesloten
vrijdag
10:00 - 18:00
zaterdag
09:00 - 17:00
zondag
Gesloten

Extra's

Nog geen antwoord gevonden bij de meest gestelde vragen en liever bellen? Dat kan natuurlijk. Op 070 - 301 0 301 staat het Mobiel.nl-team voor je klaar
Heb je een klacht? Kijk dan hier wat je kunt doen
KvK-nummer: 27289206, Btw-nummer: NL815982434B01
Aangepaste openingstijden
Eerste kerstdag (25 December 2024)
Geopend van 10:00 tot 18:00 uur, alleen via e-mail en WhatsApp.
Tweede kerstdag (26 December 2024)
Geopend van 10:00 tot 18:00 uur.
Oudjaarsavond (31 December 2024)
Geopend van 09:00 tot 17:00 uur.
Nieuwjaarsdag (01 January 2025)
Geopend van 10:00 tot 18:00 uur, alleen via e-mail en WhatsApp.