Vragen & contact

Misschien is je vraag al eens gesteld. Vul een zoekwoord in of kies een categorie.

Procedure na bestellen

Nadat je de bestelling hebt geplaatst wordt deze direct in behandeling genomen door de provider.  Ter bevestiging van je aanvraag ontvang je van de aanbieder een welkomstmail met belangrijke informatie rondom je nieuwe abonnement, zoals de verwachte levering en installatie. Lees deze mail goed door en handel eventuele actiepunten af.

Nadat de bestelling in orde is gemaakt, krijg je een doe-het-zelf-pakket thuisgestuurd, met daarin alle benodigde materialen om internet, tv of alles-in-1 te installeren. Je kan er ook voor kiezen om de installatie door een monteur te laten doen. Hier zijn wel kosten aan verbonden. Als je kiest voor hulp van een monteur, nemen zij contact met je op voor het maken van een afspraak.

Klantenservice

Gesloten, opent morgen om 10:00
WhatsApp 06 - 24 96 66 02
Gemiddelde reactietijd: binnen 2 uur
Mail info@mobiel.nl
Gemiddelde reactietijd: binnen 24 uur

Servicepunt

Servicepunt Leidschendam
Nieuwstraat 22, 2266AD Leidschendam
Openingstijden
maandag
10:00 - 18:00
dinsdag
10:00 - 17:00
woensdag
Gesloten
donderdag
Gesloten
vrijdag
10:00 - 18:00
zaterdag
09:00 - 17:00
zondag
Gesloten

Extra's

Nog geen antwoord gevonden bij de meest gestelde vragen en liever bellen? Dat kan natuurlijk. Op 070 - 301 0 301 staat het Mobiel.nl-team voor je klaar
Heb je een klacht? Kijk dan hier wat je kunt doen
KvK-nummer: 27289206, Btw-nummer: NL815982434B01
Aangepaste openingstijden
Eerste kerstdag (25 December 2024)
Geopend van 10:00 tot 18:00 uur, alleen via e-mail en WhatsApp.
Tweede kerstdag (26 December 2024)
Geopend van 10:00 tot 18:00 uur.
Oudjaarsavond (31 December 2024)
Geopend van 09:00 tot 17:00 uur.
Nieuwjaarsdag (01 January 2025)
Geopend van 10:00 tot 18:00 uur, alleen via e-mail en WhatsApp.