Vragen & contact

Misschien is je vraag al eens gesteld. Vul een zoekwoord in of kies een categorie.

Simyo Compleet

Met Simyo Compleet krijg je als klant met een Sim Only, die ook KPN Thuis Internet Internet gebruikt, extra data bovenop de gekozen databundel. Dit kan oplopen tot wel 10 GB extra. Een internetbundel van bijvoorbeeld 20 GB wordt dan 30 GB! Dit is helemaal gratis en je zit nergens aan vast. Je activeert Simyo Compleet via Mijn Simyo.

Hoe werkt het?

  • Log in op Mijn Simyo en zie direct of je in aanmerking komt. Volg de stappen om Simyo Compleet in een handomdraai te activeren.
  • Simyo checkt op het moment van aanmelden of de adresgegevens van jouw Sim Only abonnement overeenkomen met het adres van het KPN Thuis Internet Internet abonnement.
  • Is het activeren gelukt? Mooi! Vanaf de eerste dag van de volgende maand krijg je dan de extra GB’s, elke maand weer. Je kunt daarnaast je bundels nog steeds maandelijks wijzigen.

Meer weten? Bekijk dan de voorwaarden van Simyo Compleet.

Klantenservice

Gesloten, opent morgen om 10:00
WhatsApp 06 - 24 96 66 02
Gemiddelde reactietijd: binnen 2 uur
Mail info@mobiel.nl
Gemiddelde reactietijd: binnen 24 uur

Servicepunt

Servicepunt Leidschendam
Nieuwstraat 22, 2266AD Leidschendam
Openingstijden
maandag
10:00 - 18:00
dinsdag
10:00 - 17:00
woensdag
Gesloten
donderdag
Gesloten
vrijdag
10:00 - 18:00
zaterdag
09:00 - 17:00
zondag
Gesloten

Extra's

Nog geen antwoord gevonden bij de meest gestelde vragen en liever bellen? Dat kan natuurlijk. Op 070 - 301 0 301 staat het Mobiel.nl-team voor je klaar
Heb je een klacht? Kijk dan hier wat je kunt doen
KvK-nummer: 27289206, Btw-nummer: NL815982434B01
Aangepaste openingstijden
Eerste kerstdag (25 December 2024)
Geopend van 10:00 tot 18:00 uur, alleen via e-mail en WhatsApp.
Tweede kerstdag (26 December 2024)
Geopend van 10:00 tot 18:00 uur.
Oudjaarsavond (31 December 2024)
Geopend van 09:00 tot 17:00 uur.
Nieuwjaarsdag (01 January 2025)
Geopend van 10:00 tot 18:00 uur, alleen via e-mail en WhatsApp.