Vragen & contact
Misschien is je vraag al eens gesteld. Vul een zoekwoord in of kies een categorie.

KPN Combivoordeel

Met KPN Combivoordeel stel je zelf je ideale combinatie van Internet, Mobiel, TV of Entertainment samen. Dit kun je dan ook weer gemakkelijk aanpassen, wanneer je dat zelf wil.

De voordelen

Wanneer je mobiel en thuis combineert, profiteer je van deze extra's:

Entertainmentkorting

  • € 5,- korting per maand
  • Keuze uit: Netflix, Spoify, ESPN, Film1, Viaplay, Disney+, HBO Max of Xbox Game Pass Ultimate
  • Je keuze is maandelijks aanpasbaar


Korting op je mobiele abonnement

  • Tot €7,50 korting per maand
  • Per KPN Mobiel abonnement op jouw adres
  • Hoogte van de korting hangt af van je databundel


Gratis Pluspakket

  • Ter waarde van €6,99 per maand
  • Meer dan 25 extra tv-zenders voor jong en oud


Onderling gratis bellen & data delen

  • Meerdere mobiele abonnementen op één adres? Dan kan je onderling gratis bellen & data delen


Dubbel data

  • Combineer KPN Thuis + KPN Mobiel en ontvang dubbele data
  • Niet geldig bij Unlimited abonnementen


De voorwaarden

Om in aanmerking te komen voor Combivoordeel moeten je mobiele en vaste aansluitingen op hetzelfde adres geregistreerd zijn. Je moet je vervolgens aanmelden via de aanmeldpagina van KPN Combivoordeel. Zonder aanmelding worden de voordelen niet geactiveerd. Het delen van MB's is met een Unlimited Data abonnement beperkt tot max. 50GB per maand.
Abonnementen van XS4ALL tellen ook mee voor je Combivoordeel. LET OP: Als je KPN producten combineert met Telfort of XS4ALL, dien je je via de eigen omgeving van XS4ALL aan te melden voor de voordelen. Data-only abonnementen van KPN tellen ook mee als geldige mobiele abonnementen.

KPN Compleet

Heb je al meerdere KPN producten waarmee je gebruik maakt van KPN Compleet? Dan verandert er niks aan je abonnementen en huidige voordelen. Stap je met één of meerdere abonnementen over naar een nieuw KPN abonnement? Dan krijg je op de producten waarmee je overstapt de nieuwe Combivoordelen. Op de andere abonnementen behoud je de Compleetvoordelen.

Klantenservice

Heb je hulp nodig of een vraag over je bestelling? Vul het contactformulier in zodat we je zo goed mogelijk kunnen helpen.

Waarmee kunnen we je helpen?


WhatsApp
Geopend tot 22:00

WhatsApp 06 - 24 96 66 02
Heb je een korte vraag? App ons!

Mail

Mail info@mobiel.nl
Voor uitgebreide vragen

Servicepunt

Servicepunt Leidschendam
Nieuwstraat 22, 2266AD Leidschendam
Woensdag 10 sep
09:00 - 17:30
Donderdag 11 sep
09:00 - 17:30
Vrijdag 12 sep
09:00 - 17:30
Zaterdag 13 sep
09:00 - 17:00
Zondag 14 sep
Gesloten
Maandag 15 sep
09:00 - 17:30
Dinsdag 16 sep
09:00 - 17:30

Extra's

Heb je een klacht? Kijk dan hier wat je kunt doen
Nog geen antwoord gevonden bij de meest gestelde vragen en liever bellen? Dat kan natuurlijk. Op 070 - 301 0 301 staat het Mobiel.nl-team voor je klaar
Bekijk onze aangepaste openingstijden
KvK-nummer: 27289206
Btw-nummer: NL815982434B01
Aangepaste openingstijden
Eerste kerstdag (25 December 2025)
Geopend van 10:00 tot 18:00 uur, alleen via e-mail en WhatsApp.
Tweede kerstdag (26 December 2025)
Geopend van 10:00 tot 18:00 uur.
Oudjaarsavond (31 December 2025)
Geopend van 09:00 tot 17:00 uur.