Vragen & contact
Misschien is je vraag al eens gesteld. Vul een zoekwoord in of kies een categorie.

Beste-prijsgarantie los toestel

Wij staan achter onze prijzen. Vind je hetzelfde product elders goedkoper? Dan kun je gebruikmaken van onze Beste Prijs Garantie. In de beslisboom hieronder zie je of jouw aanvraag in aanmerking komt. Wil je direct een aanvraag indienen? Stuur ons een e-mail via besteprijsgarantie@mobiel.nl

BESLISBOOM: BESTE-PRIJSGARANTIE SMARTPHONES STAP 1: HOOFDVRAAG Vraag: "Je hebt ergens anders dezelfde smartphone goedkoper gezien?" Als antwoord = NEE: Resultaat: "Dat is mooi. Wij doen er namelijk alles aan om jou de beste prijs te bieden." EINDE Als antwoord = JA: Ga naar STAP 2 STAP 2: AANBIEDER CHECK Voorwaarde: Dit was bij één van de volgende aanbieders: MediaMarkt, Coolblue, Belsimpel, Bol.com (exclusief Bol.com plaza) of Phonehouse Vraag: "Is het toestel dat je hebt gezien nieuw, compleet in de originele verpakking en direct leverbaar?" Als antwoord = NEE: Resultaat: "Dat is mooi. Wij doen er namelijk alles aan om jou de beste prijs te bieden." EINDE Als antwoord = JA: Ga naar STAP 3 STAP 3: PRIJSVERSCHIL CHECK Resultaat: "Waarschijnlijk zit het prijsverschil in de staat van het accessoire. Wij kunnen deze daarom helaas niet tegen een lagere prijs aanbieden." Vraag: "Voldoe je aan alle onderstaande voorwaarden?" Voorwaarden lijst: 1. De bezorgkosten zijn meegerekend in de prijsvergelijking 2. De prijs van het accessoire is geen onderdeel van een bulkaankoop of een aanbieding van gecombineerde producten/diensten 3. Het betreft geen speciale kortingsactie (bijvoorbeeld geen BTW, een vaste klantenkorting, introductiekorting of faillissementsverkoop) 4. Bij een speciale actie, zoals een cashback of cadeau, moet zowel Mobiel.nl als de andere aanbieder meedoen aan de actie 5. Er is geen sprake van een verkeerde prijsweergave op de website van de andere aanbieder 6. Het betreft een particuliere bestelling 7. De beste-prijsgarantie is niet geldig in combinatie met andere kortingen of acties Als antwoord = NEE: Resultaat: "Wij kunnen in dit geval helaas geen lagere prijs aanbieden." EINDE Als antwoord = JA: Ga naar STAP 4 STAP 4: PROCES BESTE-PRIJSGARANTIE Instructies: "Plaats een bestelling maar betaal de bestelling nog niet. Stuur na het plaatsen van de bestelling op dezelfde dag een schermafbeelding van de betreffende actie/advertentie van de aanbieder per e-mail naar bestprijsgarantie@mobiel.nl onder vermelding van beste prijsgarantie en je ordernummer. Bij goedkeuring verrekenen wij het verschil met de huidige prijs." EINDE

Klantenservice

Heb je hulp nodig of een vraag over je bestelling? Vul het contactformulier in zodat we je zo goed mogelijk kunnen helpen.

Waarmee kunnen we je helpen?


WhatsApp
Gesloten, opent vandaag om 09:00

WhatsApp 06 - 24 96 66 02
Heb je een korte vraag? App ons!

Mail

Mail info@mobiel.nl
Voor uitgebreide vragen

Servicepunt

Servicepunt Leidschendam
Nieuwstraat 22, 2266AD Leidschendam
Woensdag 10 sep
09:00 - 17:30
Donderdag 11 sep
09:00 - 17:30
Vrijdag 12 sep
09:00 - 17:30
Zaterdag 13 sep
09:00 - 17:00
Zondag 14 sep
Gesloten
Maandag 15 sep
09:00 - 17:30
Dinsdag 16 sep
09:00 - 17:30

Extra's

Heb je een klacht? Kijk dan hier wat je kunt doen
Nog geen antwoord gevonden bij de meest gestelde vragen en liever bellen? Dat kan natuurlijk. Op 070 - 301 0 301 staat het Mobiel.nl-team voor je klaar
Bekijk onze aangepaste openingstijden
KvK-nummer: 27289206
Btw-nummer: NL815982434B01
Aangepaste openingstijden
Eerste kerstdag (25 December 2025)
Geopend van 10:00 tot 18:00 uur, alleen via e-mail en WhatsApp.
Tweede kerstdag (26 December 2025)
Geopend van 10:00 tot 18:00 uur.
Oudjaarsavond (31 December 2025)
Geopend van 09:00 tot 17:00 uur.