Stap 1: Kies een categorie
Stap 2: Kies je vraag
Stap 3: Lees meer over...
Wijzigingen doorgeven
Wil je iets in je bestelling aanpassen, zoals de kleur van je toestel of het afleveradres? Dat is mogelijk zolang je bestelling nog niet volledig is afgerond. Je kan bij ons niet alleen de toestelopties of het afleveradres aanpassen, maar ook je persoonsgegevens, bankgegevens en legitimatie.
Neem hiervoor contact op met onze klantenservice. Zij helpen je graag met het doorgeven van de gewenste wijziging.
Let op:
- Is je bestelling al aangesloten, maar nog niet verzonden? Dan kunnen we vaak nog wijzigingen doorvoeren. Houd er wel rekening mee dat deze gegevens niet worden doorgegeven aan de provider. Wil je dat de provider je gegevens (zoals bankrekening of persoonsgegevens) aanpast, neem dan rechtstreeks contact op met de provider.
- Het afleveradres kan bij ons nog aangepast worden, zolang je pakket nog niet is verzonden.
Verhuizing doorgeven
Wil je een verhuisbericht doorgeven? Dan kan je natuurlijk ook altijd contact met ons opnemen zodat wij je adres aan kunnen passen in ons systeem. Helaas kunnen wij dit niet wijzigen voor je bij de provider. Hiervoor raden we je aan om contact op te nemen met je provider.
Klantenservice
Waarmee kunnen we je helpen?
WhatsAppGesloten, opent vandaag om 09:00
Servicepunt
Extra's
Btw-nummer: NL815982434B01
- Klantenservice
- Leidschendam