Stap 1: Kies een categorie
Stap 2: Kies je vraag
Koopjeskelder
Wat vind ik in de Koopjeskelder?
In de Koopjeskelder vind je toestellen die zijn geretourneerd met lichte gebruikerssporen. Dit gaat bijvoorbeeld om een kapotte toesteldoos, een licht krasje op de telefoon of een ontbrekende accessoire. Afhankelijk van de beschadiging of het missende item wordt er een korting berekend. Het toestel is in de meeste gevallen zo goed als nieuw.
Door de ‘bestel nu’ knop achter je favoriete telefoon te klikken kom je in het bestelformulier terecht. Nadat je de bestelling hebt geplaatst en betaald, wordt deze zo snel mogelijk naar je opgestuurd op werkdagen tussen 09:00 en 17:00 uur.
Kan ik een telefoon uit de Koopjeskelder combineren met een abonnement?
Een telefoon uit de Koopjeskelder is te combineren met een abonnement, neem hiervoor contact op met de klantenservice. Het is echter niet mogelijk om een telefoon uit de Koopjeskelder te combineren met een abonnement tijdens een actieperiode (zoals bijvoorbeeld Black Friday of Slimme Keuze-weken).
Heb ik garantie op mijn aankoop uit de Koopjeskelder?
Jazeker. Ook op de telefoons uit onze Koopjeskelder geldt de normale fabrieksgarantie van 24 maanden. Er wordt door fabrikanten namelijk onderscheid gemaakt tussen gebruikerssporen en gebruikersschade. Bij telefoons met gebruikersschade (barsten in het display of de backcover, kromme behuizing en/of vochtschade) vervalt de fabrieksgarantie, maar de telefoons uit de Koopjeskelder bevatten hoogstens (lichte) gebruikerssporen (krasjes, kleine deukjes) die niet van invloed zijn om de fabrieksgarantie.
Kan ik mijn aankoop uit de Koopjeskelder annuleren?
Ook bestellingen uit de Koopjeskelder kunnen binnen 31 dagen worden geannuleerd. Wanneer je dit in combinatie met een abonnement hebt besteld heb je alleen de 14 dagen herroepingsrecht. Je ontvangt dan het volledige aankoopbedrag retour mits de bestelling in dezelfde staat wordt geretourneerd. Als blijkt dat de telefoon meer beschadigingen heeft dan voorheen of als er toebehoren missen die er wel bij zaten toen de bestelling naar je werd opgestuurd, kan het zijn dat er een waardevermindering in rekening wordt gebracht. De eventuele waardevermindering is hetzelfde opgebouwd als bij onze standaard annuleringsvoorwaarden, zie daarvoor annuleringsvoorwaarden.
Mijn aankoop uit de Koopjeskelder is helaas defect, wat nu?
Als jouw toestel uit de Koopjeskelder binnen twee jaar na aankoop defect gaat, zullen wij er alles aan doen om deze zo snel mogelijk te laten repareren. Over het algemeen nemen reparaties ongeveer 10-14 dagen in beslag. Onze 31 dagen omruilgarantie geldt niet voor aankopen uit de Koopjeskelder. Telefoons die in deze periode onverhoopt defect gaan, zullen altijd direct ter reparatie worden aangeboden. Wij vragen je in dat geval om je telefoon retour aan te melden bij ons
Wil je een product retourneren?
Dat kan eenvoudig via de Retour en Reparatie pagina in je Mijn omgeving. Selecteer je bestelling, kies het betreffende product en volg de stappen om je aanvraag in te dienen.
Let op: stuur je pakket pas op nadat je de instructies via deze pagina hebt gevolgd. Zo zorgen we voor een snelle en correcte afhandeling.
Retourmogelijkheden
Je kunt je retour op twee manier aan ons teruggeven:
- Afleveren op het servicepunt van Mobiel.nl
- Via een DHL Servicepunt, met keuze uit:
- DHL QR-code (geen printer nodig)
- DHL retourlabel (zelf uitprinten)
Vraag bij DHL om een fysiek verzendbewijs en controleer of het adres Nieuwstraat 22, Leidschendam correct is vermeld. Bewaar dit bewijs goed, want zonder dit bewijs kunnen we een retourzending niet traceren of verwerken.
Retourneren via een andere vervoerder is mogelijk, maar de kosten zijn dan voor eigen rekening.
Kan ik gebruik maken van promotieacties van fabrikanten zoals cashbacks op mijn aankoop uit de Koopjeskelder?
Helaas zijn onze toestellen uit de Koopjeskelder uitgesloten van deelname aan promotieacties.
Klantenservice
Waarmee kunnen we je helpen?
Servicepunt
Extra's
Btw-nummer: NL815982434B01