Vragen & contact

Misschien is je vraag al eens gesteld. Vul een zoekwoord in of kies een categorie.

Koopjeskelder

Wat vind ik in de Koopjeskelder?

In de Koopjeskelder vind je toestellen die zijn geretourneerd met lichte gebruikerssporen. Dit gaat bijvoorbeeld om een kapotte toesteldoos, een licht krasje op de telefoon of een ontbrekende accessoire. Afhankelijk van de beschadiging of het missende item wordt er een korting berekend. Het toestel is in de meeste gevallen zo goed als nieuw.

Door de ‘bestel nu’ knop achter je favoriete telefoon te klikken kom je in het bestelformulier terecht. Nadat je de bestelling hebt geplaatst en betaald, wordt deze zo snel mogelijk naar je opgestuurd op werkdagen tussen 09:00 en 17:00 uur. 

Kan ik een telefoon uit de Koopjeskelder combineren met een abonnement?

Een telefoon uit de Koopjeskelder is te combineren met een abonnement, neem hiervoor contact op met de klantenservice. Het is echter niet mogelijk om een telefoon uit de Koopjeskelder te combineren met een abonnement tijdens een actieperiode (zoals bijvoorbeeld Black Friday of Slimme Keuze-weken).

Heb ik garantie op mijn aankoop uit de Koopjeskelder?

Jazeker. Ook op de telefoons uit onze Koopjeskelder geldt de normale fabrieksgarantie van 24 maanden. Er wordt door fabrikanten namelijk onderscheid gemaakt tussen gebruikerssporen en gebruikersschade. Bij telefoons met gebruikersschade (barsten in het display of de backcover, kromme behuizing en/of vochtschade) vervalt de fabrieksgarantie, maar de telefoons uit de Koopjeskelder bevatten hoogstens (lichte) gebruikerssporen (krasjes, kleine deukjes) die niet van invloed zijn om de fabrieksgarantie.

Kan ik mijn aankoop uit de Koopjeskelder annuleren?

Ook bestellingen uit de Koopjeskelder kunnen binnen 31 dagen worden geannuleerd. Wanneer je dit in combinatie met een abonnement hebt besteld heb je alleen de 14 dagen herroepingsrecht. Je ontvangt dan het volledige aankoopbedrag retour mits de bestelling in dezelfde staat wordt geretourneerd. Als blijkt dat de telefoon meer beschadigingen heeft dan voorheen of als er toebehoren missen die er wel bij zaten toen de bestelling naar je werd opgestuurd, kan het zijn dat er een waardevermindering in rekening wordt gebracht. De eventuele waardevermindering is hetzelfde opgebouwd als bij onze standaard annuleringsvoorwaarden, zie daarvoor annuleringsvoorwaarden.

Mijn aankoop uit de Koopjeskelder is helaas defect, wat nu?

Als jouw toestel uit de Koopjeskelder binnen twee jaar na aankoop defect gaat, zullen wij er alles aan doen om deze zo snel mogelijk te laten repareren. Over het algemeen nemen reparaties ongeveer 10-14 dagen in beslag.  Onze 31 dagen omruilgarantie geldt niet voor aankopen uit de Koopjeskelder. Telefoons die in deze periode onverhoopt defect gaan, zullen altijd direct ter reparatie worden aangeboden. Wij vragen je in dat geval om je telefoon naar ons op te sturen en een schriftelijk bericht toe te voegen met daarin het ordernummer van je bestelling en een klachtomschrijving van het defecte toestel. Versturen van het pakket kan naar:

Websend BV
T.a.v. afdeling retouren
Antwoordnummer 10024
2260 VB Leidschendam

Let op! Vraag bij het PostNL-pakketpunt om een fysiek verzendbewijs en controleer of daar het het adres Nieuwstraat 22 in Leidschendam op staat vermeld. Bewaar het fysieke verzendbewijs goed. Wij adviseren om te zorgen voor een onherkenbare, neutrale, verpakking, bijvoorbeeld een bruine doos en voeg daarbij een begeleidend schrijven toe met jouw naam en ordernummer. Retourneren aan het antwoordnummer is kosteloos via een PostNL-locatie. Het is ook mogelijk om het pakket te verzenden via een andere vervoerder, maar dan zijn de kosten hiervan voor eigen rekening. . Je kunt je defecte telefoon ook langs brengen bij ons servicepunt in Leidschendam. Indien wij een product zonder ordernummer of klantinformatie hebben ontvangen, bewaren wij deze voor drie maanden. Als jouw product binnen drie maanden niet gekoppeld wordt en je hebt geen contact opgenomen met onze klantenservice, zullen we jouwproduct milieuvriendelijk vernietigen.

Kan ik gebruik maken van promotieacties van fabrikanten zoals cashbacks op mijn aankoop uit de Koopjeskelder?

Helaas zijn onze toestellen uit de Koopjeskelder uitgesloten van deelname aan promotieacties.

Klantenservice

Gesloten, opent vandaag om 10:00
WhatsApp 06 - 24 96 66 02
Gemiddelde reactietijd: binnen 2 uur
Mail info@mobiel.nl
Gemiddelde reactietijd: binnen 24 uur

Servicepunt

Servicepunt Leidschendam
Nieuwstraat 22, 2266AD Leidschendam
Openingstijden
maandag
10:00 - 18:00
dinsdag
10:00 - 17:00
woensdag
Gesloten
donderdag
Gesloten
vrijdag
10:00 - 18:00
zaterdag
09:00 - 17:00
zondag
Gesloten

Extra's

Nog geen antwoord gevonden bij de meest gestelde vragen en liever bellen? Dat kan natuurlijk. Op 070 - 301 0 301 staat het Mobiel.nl-team voor je klaar
Heb je een klacht? Kijk dan hier wat je kunt doen
KvK-nummer: 27289206, Btw-nummer: NL815982434B01
Aangepaste openingstijden
Eerste kerstdag (25 December 2024)
Geopend van 10:00 tot 18:00 uur, alleen via e-mail en WhatsApp.
Tweede kerstdag (26 December 2024)
Geopend van 10:00 tot 18:00 uur.
Oudjaarsavond (31 December 2024)
Geopend van 09:00 tot 17:00 uur.
Nieuwjaarsdag (01 January 2025)
Geopend van 10:00 tot 18:00 uur, alleen via e-mail en WhatsApp.