Telefoon verzekeren bij Mobiel.nl
Je net aangeschafte telefoon wil je natuurlijk zo lang mogelijk gebruiken. Daarom kun je bij Mobiel.nl als je een telefoon bestelt, met of zonder abonnement, gelijk verzekeren bij ons in samenwerking met verzekeringspartner Harmony. Lees alles over deze telefoonverzekering hieronder.
Telefoon verzekeren
Je telefoon verzekeren is in de meeste gevallen een slimme keuze. Zo ben je naast de wettelijke garantie nog meer verzekerd tegen verschillende soorten schade. Met het Compleet Plus pakket ben je daarnaast ook nog verzekerd tegen diefstal en beroving. Lees ons artikel Telefoon verzekeren: de voor- en nadelen voor een uitgebreid overzicht waarom je wel of niet je telefoon zou moeten verzekeren.
Harmony
Mobiel.nl werkt samen met Harmony zodat je gelijk een verzekering kunt aanschaffen terwijl je een telefoon koopt. Harmony is al meer dan twintig jaar specialist in het verzekeren van verschillende elektronica. Zo zijn er al meer dan 1,5 miljoen telefoons, tablets, laptops en andere producten verzekerd via deze partij. De verzekering van Harmony voor smartphones heet Smart.
Waarom Smart-verzekering via samenwerkingspartner Harmony: - Gelijk verzekerd vanaf de eerste dag - Dekking wereldwijd - Altijd een gelijkwaardig product bij reparatie of vervanging - Maandelijks opzegbaar - Meldpunt voor alle schade en garantie, ook bij wettelijke garantie - Bedrag eigen risico is laag
Waarvoor ben je verzekerd?
Met de Smartverzekering van Harmony ben je verzekerd tegen allerlei soorten schade. Met pakket Compleet is je nieuwe smartphone plus oorspronkelijk meegeleverde accessoires onder andere verzekerd voor: - Valschade - Stootschade - Schade door ongeluk - Vochtschade - Schade veroorzaakt door dieren - Schade door eigen schuld - Defecten na garantie - Schade door overspanning - Schade door brand of blikseminslag - Andere externe oorzaken
Met Compleet Plus ben je daarnaast ook verzekerd voor: - Diefstal - Beroving
Alles weten over de dekkingen en voorwaarden? Vind dan hier de verzekeringskaart en de voorwaarden. Het is verstandig deze door te nemen voordat je de verzekering afsluit.
Contractduur en kosten
De minimale contractduur voor Smart is één maand, je kunt dus maandelijks je contract opzeggen. Voor elke verzekering geldt: je hebt 14 dagen bedenktijd.
Hoeveel je moet betalen ligt aan de verkoopprijs van jouw nieuwe toestel. Als jij je de telefoon (met of zonder abonnement) in het winkelmandje doet, kun je zien hoeveel je per maand gaat betalen. Wanneer je de Smart-verzekering afsluit, ontvang je ook het maandbedrag op het polisblad en de SEPA-incassomachtiging.
Naast het maandbedrag vind je op het polisblad ook het eigen risico. Dit bedrag wordt eenmalig geïncasseerd bij schade of diefstal. Hieronder vind je een overzicht van de kosten en eigen risico per aanschafwaarde
Aanschafwaarde in € | Compleet | Compleet Plus | Eigen risico |
---|---|---|---|
150-300 | € 3,99 | € 5,99 | € 25,- |
301-500 | € 5,99 | € 7,99 | € 40,- |
501-750 | € 8,99 | € 9,99 | € 40,- |
751-1000 | € 11,99 | € 12,99 | € 40,- |
1001-1500 | € 12,99 | € 14,99 | € 40,- |
1501-2000 | € 13,99 | € 15,99 | € 40,- |
2001-2500 | € 15,99 | € 17,99 | € 40,- |
Hoe verzeker ik mijn nieuwe telefoon?
Een verzekering afsluiten kan gelijk in je winkelwagen bij Mobiel.nl als jij een nieuwe telefoon (met of zonder abonnement) in je winkelwagen hebt geplaatst. Daar zie je bij de telefoon de optie ‘verzeker je smartphone’ staan. Als je daarop klikt, dan zie je gelijk de maandelijkse kosten voor de verzekering en kun je deze makkelijk toevoegen. Meer hoef je niet te doen! Vergeten de verzekering toe te voegen bij het afrekenen? Geen paniek! Je kunt tot zes weken na de aanschaf makkelijk nog een verzekering afsluiten als je bent ingelogd op Mobiel.nl.
Wat doen bij schade of diefstal?
Heb jij een verzekering bij Mobiel.nl afgesloten met samenwerkingspartner Harmony en is er iets gebeurd met je toestel? Volg dan hieronder de volgende stappen: 1. Dien je claim in via Mijn Harmony. Mocht je extra hulp nodig hebben, mail dan naar info@harmony.nl of bel 010 - 206 86 86 voor de klantenservice (bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 08:30 en 18:00 uur.) 2. Via e-mail ontvang je instructies over welke stappen je moet volgen bij zowel schade als diefstal. 3. Bij schade ontvang je een mail zodra je product gereed is. Bij diefstal neemt Harmony contact met je op via email na het beoordelen van je claim.
Ook interessant
Telefoon verzekeren: de voor- en nadelenAantrekkelijke deals tijdens de Slimme keuze-wekenSamsung Galaxy S25: geruchten, release en meerBescherm je telefoon in de winterAlles wat je moet weten over Apple IntelligenceMeer nieuws van Mobiel.nl
Meld je aan voor onze maandelijkse nieuwsbrief:
- Als eerste op de hoogte
- De beste aanbiedingen
- Nieuwe smartphones
- De laatste nieuwtjes